ΚAΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΕ ΕΔΑΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!
Η ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ HΡΘΕ!
EΛΛΗΝΑ ΑΠΕΝΔΥΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ. ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ.
ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙΣ. ΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ! ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΞΕΡΕΙΣ: "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"!
ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ ΣΕ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ. ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΟΞΑ!
ΕΓΕΙΡΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!
"ΕΣΤ' ΗΜΑΡ ΟΤΙ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ'ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ"....

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΑΪΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΡΕ!


Λοιπόν....
Είμαι Έλληνας μιλώ Ελληνικά είμαι περήφανος για τα καλά της ιστορίας μου και κλαίω για τα στραβά της.
Οι γονείς μου ήταν Έλληνες...και οι παππούδες μου...και οι παππούδες αυτών...και πάει παραπίσω ώσπου χάνεται στην ιστορία...

Είμαι περήφανος για τα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων (ίδια και απαράλλαχτα από χιλιάδες χρόνια τώρα) και απογοητεύομαι από τα ανάποδα τους.

Ως Έλληνας λυπάμαι πολύ για τα δεινά όλου του κόσμου και είμαι πρόθυμος να βοηθήσω  όμως δεν είμαι πρόθυμος να κάτσω να με πηδήξουν όλου του κόσμου οι "πονεμένοι" διότι αυτό δεν είναι συμπόνια, είναι μαλακία.

Λοιπόν...
Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος με επίγνωση και όχι επειδή έτσι με βάπτισαν. Αυτή είναι η πίστη μου, αυτή ήταν η πίστη των γονιών μου, των παππούδων μου...και πάει λέγοντας μέχρι που χάνεται στην ιστορία..
Αυτή η πίστη κράτησε ζωντανό το γένος μου μέσα σε σειρά αιώνων πολλών. Ποτέ δεν επιτέθηκα σε κανέναν  για να τον κάνω με το ζόρι χριστιανό, αντίθετα, δέχτηκα πολλές επιθέσεις....για να αλλαξοπιστήσω εγώ.

Λοιπόν ...είμαι Έλληνας και Χριστιανός Ορθόδοξος...και η χώρα που μου άφησαν με αίμα ποτάμι οι πρόγονοι μου να ζω, είναι μικρή και πανέμορφη.
Έχει βουνά πολλά και θάλασσα ολόγυρα. Έχει πολλές ελιές, πορτοκαλιές,  λεμονιές, πεύκα, κυπαρίσσια, έλατα και ...μοσχομυρίζει... Γιατί η χώρα μου δεν είναι μόνο η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και οι λοιπές ανθρωποκτόνες και μη ελληνικού τρόπου, πόλεις.

Είμαι Έλληνας και μου αρέσει το συγγενολόι μου. Ακόμα και οι φίλοι μου είναι συγγενείς μου... Ακόμα και οι συγγενείς των φίλων μου είναι συγγενείς μου. Και γουστάρω πολύ την βαβούρα που γίνεται όταν συναντιόμαστε κι ανοίγουν οι καρδιές μας.. Γιατί έχουμε καρδιά..και μπορούμε και θέλουμε να την ανοίγουμε στους ανθρώπους μας. 

Λοιπόν...τώρα τελευταία.....πολύ τελευταία, αν το συγκρίνω με τα χιλιάδες χρονιά της βιοτής των Ελλήνων, έχουν έρθει μερικές καινούργιες "μόδες". Μόδες που δεν με θέλουν Έλληνα. Δεν με θέλουν να αγαπώ και να περηφανεύομαι για την ιστορία μου. Που δεν με θέλουν χριστιανό ορθόδοξο, δεν με θέλουν να θυμάμαι, δεν με θέλουν να πιστεύω,  δεν με θέλουν να ξέρω πότε γίνομαι μαλάκας και πότε κάνω το μαλάκα. 

Έχουν έρθει κάτι "μόδες" που θέλουν να με πείσουν ότι αν αγαπώ την πατρίδα μου πρέπει να το αποδεικνύω  πληρώνοντας όσα έχω και δεν έχω...σε χρήμα και ιστορία, ξεπουλώντας τα πάντα μου σε ξένους,  ξεχνώντας τα πάντα μου, επειδή δεν αρέσει στους ξένους. Έτσι θα αποδείξω ότι είμαι ένας άξιος....παγκοσμιοποιημένος "Έλληνας".

Εγώ ήξερα πως το να αγαπάς την Ελλάδα το αποδεικνύεις με την ζωή σου που την δίνεις για αυτή την Πατρίδα και για όσους άλλους είναι σαν κι εσένα! Εγώ ήξερα πως η Πατρίδα δεν είναι ένα σύνολο από λογιστικά τερτίπια και ανεμοδουροϊδεολογήματα. 

Εγώ αυτά ήξερα, αυτά πίστευα, αυτά εξακολουθώ να πιστεύω  και....συμβαίνει να είμαι Έλληνας και ως Έλληνας, δικαιωματικά ο ιδιοκτήτης σε αυτό τον τόπο!

Σε όλους αυτούς που προσπάθησαν στο παρελθόν να με πείσουν και στο παρόν να με αναγκάσουν να αλλάξω, θέλω να ξέρουν πως στο μέλλον..αυτοί δεν θα υπάρχουν... Ενώ αντίθετα οι Έλληνες και η Ελλάδα, η Πίστη και η Ιστορία τους...θα υπάρχουν στον αιώνα τον άπαντα!

Σε όλους αυτούς, ξένους και ντόπιους (ατυχήματα καπότας),  έχω να πω το εξής  :
ΑΪΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!! Κι αν δεν μπορείτε να σας συνδράμω ευχαρίστως!!




Νικόλαος Δημητρόπουλος








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου