ΚAΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΕ ΕΔΑΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!
Η ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ HΡΘΕ!
EΛΛΗΝΑ ΑΠΕΝΔΥΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ. ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ.
ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙΣ. ΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ! ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΞΕΡΕΙΣ: "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"!
ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ ΣΕ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ. ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΟΞΑ!
ΕΓΕΙΡΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!
"ΕΣΤ' ΗΜΑΡ ΟΤΙ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ'ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ"....

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!


Αχ Ελλάδα μου! Πόσο ευλογημένη νιώθω που γεννήθηκα Ελληνίδα..
Τι αγάπη πλημμυρίζει την ψυχή μου, πόσο ΦΩΣ αντανακλάς μέσα μου!!

Χαμογελάω, όπως όλοι οι Έλληνες, ακόμα και στα πιο δύσκολα.
Θεέ μου...τι μεγαλείο! Τι γνώση, τι δύναμη! Ευτυχία..

Πόσο, μα πόσο τυχερή, στάθηκα να έχω μέσα μου συμπαντικές αλήθειες, δική σας κληρονομιά..

Καθήκον και χρέος, μεγάλες ευθύνες μα και τόση χαρά..τόσο ΦΩΣ...... Άπλετο, αθάνατο, ΕΛΛΗΝΙΚΟ!

Δόξα, αλήθεια, δέος, συγκίνηση...
Μακάρι να μπορούσαμε να το αντιληφθούμε όλοι.... Τυχεροί όσοι το βιώνουμε.

Οι πόρτες άνοιξαν διάπλατα με την πίστη και την έρευνα, την αναζήτηση και την ερμηνεία.
Οι πύλες υποδέχονται το ακατέργαστο και το ΔΙΑ-μορφώνουν..

Αχ αυτό το γαλάζιο στον ουρανό, αυτός ο όμορφος κόσμος που μας περιβάλλει..
Αυτή τελειότητα γύρω μας που εναρμονίζεται γλυκά με τη φύση μας, ειδικά
όταν αφεθούμε και συντονιστούμε, έχοντας το πλήρες ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ..

Εξερεύνηση, γνώση, έκσταση, ήθος, περηφάνεια, πνεύμα, δικαιοσύνη....
Ένας συνεχής αγώνας για την πληρότητα, την ολοκλήρωση.
Η Οδύσσεια στο τελευταίο της κεφάλαιο..





Σύννεφα τριγύρω. Μυστικά, αινίγματα, γρίφοι, κωδικοποιημένα, συνειδητά και υποσυνείδητα μηνύματα... Αποκωδικοποίηση. Ο λαβύρινθος και η έξοδος....
Ο Γόρδιος δεσμός και ο ΑΘΛΟΣ!! Ο ΉΛΙΟΣ!

Κάπου εκεί, έτσι ξαφνικά, ξετυλίγεται όλη η αλήθεια.. Η ισορροπία..η ύπαρξη!
Αρκεί να θες να δεις την αλήθεια. Όχι απλά να την κοιτάς. Και τότε θα μάθεις και να την ακούς. Να τη δέχεσαι, να την αφομοιώνεις και να την "φιλοξενείς"..
Μέχρι να γίνει κομμάτι σου. Μέχρι να γίνει ένα με σένα! 

Αυτός θα είναι ο μέγιστος ΑΘΛΟΣ σου!

Πανέμορφοι, αρχαϊκοί ήχοι θα γεμίσουν όλο σου το είναι και θα μάθεις να ΔΙΑ-κρίνεις την αλήθεια από το ψέμμα.
Τότε θα ΖΕΙΣ πραγματικά! Τότε θα συλλάβεις το ΝΟΗΜΑ. Τότε θα γίνεις ΔΙΑ-νοια.

Στο δρόμο πολλά εμπόδια. Μα οι Έλληνες έχουν μεριμνήσει.. Είναι παντού!
Ο στόχος πάντοτε επιτυγχάνει γιατί ο Ελληνισμός είναι "καταδικασμένος" να χαίρεται και να απολαμβάνει ΝΙΚΕΣ!

Το δίκαιο, το αγνό, το καθαρό, το αμόλυντο, το ΦΩΣ θα είναι πάντα θριαμβευτές!
Γιατί αυτός είναι και ο συμπαντικός νόμος. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! ΑΡΜΟΝΙΑ! ΦΩΣ!

Γαλάζιο και λευκό... Ένας αήττητος συνδυασμός.
Η δαφνοστεφανωμένη ΝΙΚΗ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ, συμπαντικός, θρίαμβος!

Πως λοιπόν να υπάρξει φόβος; Πως να υπάρξει υπαναχώρησις;
"Εις τα όρια φθάσας μη επέστρεφε"- Πυθαγόρας

Μάνα μου Ελλάς..η πρώτη μου ανάσα Ελληνική.. Το ίδιο και η τελευταία μου!
Όλα για σένα! Όλα για τη γλυκιά ζωή και την απόλυτη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Αναμένοντας με μεγάλο εν-ΔΙΑ-φέρον, την ΔΙΑ-λεύκανση των μυστηρίων, την Ε-πιστροφή και τη ΕΛΛΗΝΙΚΗ συνέχεια..
Το Ελληνικό Έπος που θα γραφτεί και πάλι στην Χρυσή, Ελληνική Ιστορία!

Πανέτοιμη και ετοιμοπόλεμη, οπλισμένη με τα πανάρχαια δώρα σας. Την ασπίδα του Αχιλλέα και το δόρυ της θεάς Αθηνάς.



Η ΕΛΛΑΣ είναι ΕΔΩ! 
 
ΧΑΡΑ ΖΑΧΑΡΙΑ



"Ευγνωμονώ τους θεούς διότι εγεννήθην Έλλην" - Μέγας Αλέξανδρος

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΑΡΑ . ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟ . ΚΑΛΟ ΤO BLOG , ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΦΟΝΤΟ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΧΡΩΜΑ . ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ
    ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΜΈΝΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ. Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!! Α+Ε=100

    ΑπάντησηΔιαγραφή