ΚAΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΕ ΕΔΑΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!
Η ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ HΡΘΕ!
EΛΛΗΝΑ ΑΠΕΝΔΥΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ. ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ.
ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΧΕΙΣ. ΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ! ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΞΕΡΕΙΣ: "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"!
ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ ΣΕ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΑΙΩΝΕΣ. ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΟΞΑ!
ΕΓΕΙΡΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!
"ΕΣΤ' ΗΜΑΡ ΟΤΙ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ'ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ"....

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΒΙΒΛΙΑ...


"Τα βιβλία είναι κληροδοτήματα που μια μεγάλη ιδιοφυΐα αφήνει στην ανθρωπότητα
και που παραδίδονται από γενεά σε γενεά σαν δώρα για την ευημερία εκείνων που
δεν έχουν γεννηθεί ακόμα"
- ΑΝΤΙΣΣΟΝ ΤΖΟΤΖΕΦ (1672-1719)

Το βιβλίο για να αποδώσει μέσα από την μελέτη του και να προσφέρει τα μέγιστα στον πνευματικό μας εαυτό, πρέπει να περάσει κάποια στάδια προς το ταξίδι του μέσα στο ανθρώπινο μυαλό .

Για αυτό το λόγο πρέπει να το μελετήσεις τρεις φορές ώστε να το
(εμπεδώσεις).
Την πρώτη φορά, κάνουμε (Ανα-γνωση), δηλαδή οι πληροφορίες του βιβλίου, δηλαδή η (γνώση),(ανα-κινείται, κινείται, ζωντανεύει), ξυπνά μπροστά στα μάτια μας.
Με το πέρας της μελέτης της πρώτης φοράς, κρατάς στα χέρια σου ένα ζωντανό βιβλίο, το οποίο το έχεις (ανα-γνώσει).

Τώρα το βιβλίο (Γνώση) ,έκανε το μυαλό σου να είναι σε εγρήγορση .
Απαιτείται τώρα σε σύντομο χρόνο μια δεύτερη, πιο εμπεριστατωμένη μελέτη του βιβλίου, μια δεύτερη(Ανα-γνωση) η οποία θα είναι προσεκτικότερη και καλύτερη.

Όταν πράττουμε το δεύτερο μέρος που αναφέρω τότε αυτό ονομάζεται (Δια-βασμα) δηλαδή βάζουμε τον (Δια) μέσα μας, δηλαδή την (Γνώση), για αυτό το λόγο η δεύτερη
(ανα-γνωση),δηλαδή το (Δια-βασμα) είναι απαραίτητο για να εντρυφήσουμε την γνώση.

Στην μαγική αυτή κατάσταση που κάνει το βιβλίο, να περνά δηλαδή από
την (Ανα-γνωση) στο (Δια-βασμα) υπάρχει ένα τρίτο στάδιο, μια τρίτη
(Ανα-γνωση) που ονομάζεται (Κατα-νόηση), είναι το τρίτο και τελικό στάδιο που τα γραφόμενα περνούν στο υποσυνείδητο και (Κατα-λαμβάνονται) από το συνειδητό του μυαλού μας.

Δηλαδή το μυαλό (Κατα-λαβαίνει) την (Νο-ηση),αυτήν δηλαδή και πάλι
την (Γνω-ση) και την αποθηκεύει στον (σκληρό μας δίσκο) θα έλεγα και από εκεί
(χρησιμο-ποιεί) την γνώση ο εγκέφαλος παίρνοντας στοιχεία όταν συναντήσει
πληροφορίες σαν και αυτές που έχει αποθηκεύσει πριν.

Άρα βλέπουμε το πόσο σημαντικό είναι να (Δια-βάζουμε)ένα βιβλίο και να βάζουμε (αποθηκεύουμε)γνώσεις στο μυαλό μας για να μπορεί να (επεξ-εργάζεται) στοιχεία που έχει το μυαλό και να (Δια-μορφώνει) σκέψεις.

Με την γέννηση των σκέψεων που γίνεται από την (εισ-ροή)ειδήσεων,δηλαδή νέων στοιχείων, ο καθένας από εμάς (Δια-μορφώνει) δηλαδή μορφώνεται από τον Δια(Γνώση) την λεγόμενη (Συν-είδηση) που ετυμολογικά μας λέει ότι είναι πολλές ή μια ακόμα είδηση που προσθέσαμε μαζί (Συνείδηση).

Για αυτό πρέπει το μυαλό μας να (λα-μβάνει)-(Φως εκ της ρίζας Λα=Φως
,φωτεινός)-μβάνει (βάζει,βάζω)δηλαδή να βάζει φως (να λαμβάνει) νέα πνευματική τροφή,ώστε να αυξάνει και η συνείδηση του καθενός από εμάς.







 

(Λογική κρίση)

Οι Ελληνικές λέξεις δεν είναι τυχαίες και μας δείχνουν μπροστά στα μάτια μας τον αληθινό σκοπό για τον οποίο (δημιου-ργήθηκαν)=(Δημιουργός Ηθική).

Στο πλαίσιο τώρα της αυξανόμενης συνείδησης (έλεγχου)πληροφοριών και διαμόρφωσης της προσωπικότητας του κάθε ανθρώπου,έχουμε και άλλα στάδια που κάνει η γνώση μέσα στο μεγάλο ταξίδι της στο σύμπαν.

Από το στάδιο της συνείδησης γεννιούνται άλλες (εν-έργειες) δηλαδή ξεχωριστές πράξεις (ενέργειες η έργα ή ακόμα καλύτερα μια ακόμα πράξη ή ένα ακόμη έργο).
 

Τώρα αν θέλει το μυαλό (υπερ-συνείδητο/υπο-συνείδητο) ή ο εγκέφαλος να ξεχωρίσει το υποκειμενικό καλό/κακό , το αρνητικό από το θετικό, τότε ο εγκέφαλος κανει (Δια-γνωση), δηλαδή τοποθετεί την γνωση με την γνώση, αναρωτιέται το τι πρεπει να κάνει, ελέγχει το
σκληρό δίσκο του μυαλού του από τα αποθηκευμένα (στοιχεία, έρευνες, πληροφορίες, γνώσεις) και δημιουργεί μια λογική (Δια-κριση) για το πρόβλημα ή απόφαση ή ενεργεια που θα πράξει και την στιγμή εκείνη (Δια-βιβάζει και (Δια-χωρίζει) αποφασίζει και χωρίζει το καλό και το
κακό (υπο-κειμενικό) δηλαδή (Δια-κρίνει) ξεχωρίζει και κρίνει τον (Δια=Γνωση), δηλαδή
την πληροφορία που είναι μπροστά του .

Αν ψάξουμε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας θα βρούμε μια περίοδο μπροστά μας που ονομάστηκε (Ανα-γέννηση).
Είναι μια περίοδος που τελειώνει ο Μεσαίωνας όπου όλοι γνωρίζουμε ότι την περίοδο του Μεσαίωνα η γνώση ήταν απαγορευμένη ,σατανική ή ελεγχόμενη και πολλοί (Άνθρωποι) κάηκαν στην πυρά προσπαθώντας να (Μετα-δώσουν)=δώσουν την γνώση, να μεταφέρουν την γνώση και σε άλλους ανθρώπους, να αποκαλύψουν την πραγματική αλήθεια και να ερμηνεύσουν τα προβλήματα και τις ανησυχίες της εποχής τους με επιστημονικό τρόπο και όχι
δογματικό (Θρησκευτικό).

Στο πλαίσιο της σημαντικής λέξεως (Ανα-γέννηση) που σημαίνει κυριολεκτικά αναγέννηση ,η αναζωπύρωση των μνημονικών κυττάρων δηλαδή γνώσεων των ανθρώπων,υπάρχει μια ακόμη λέξη που χρησιμοποιήθηκε μαζί ή λίγο μετά την λέξη (Ανα-γέννηση) είναι η λέξη (Δια-φώτιση) την οποία εύκολα κατανοούμε τη σημαίνει (φώτιση της γνώσης).
Τι ειχε συμβεί λοιπόν;

H αμάθεια, η αγραμματοσύνη από το σκέπασμα του δόγματος (Θρησκεία) σε μεγαλη δόση
(Υπερ-δογματισμός) απαγορεύει τη γνώση δηλαδή το (Διά-βασμα) των βιβλίων και
είχε φέρει το σκοτάδι, η οποία λέξη σήμερα έγινε συνώνυμη της λέξης (Μεσαίωνας)όπου είχαν συμβεί σε πολλές χώρες δυσάρεστα πράγματα και ένα από αυτά (ίσως το κυριότερο) ήταν η απαγόρευση και η μη ανάγνωση (προσέξτε μη-ανάγνωση) των "μιαρών Ελλήνων κλασικών" κατά τα λεγόμενα τους, καθώς και της Ιλιάδας και της Οδύσσειας από τους σοφούς του Θεού (Θεός-Όφις-Τες) ή (Θεο-σοφι-στες) είναι αυτοί που είχαν την σοφία του (Θεού) δηλαδή ήταν οι
(Θεο-μπαίχτες) της εποχής εκείνης.
Με τραγικό αποτέλεσμα ο κόσμος να είναι (α-μόρφωτος) και να ζει στο σκοτάδι (Μεσαίωνα).

Η (ανα-γέννηση) η λεγόμενη και (Δια-φώτιση) δεν έκανε τίποτα άλλο από το να (Επανα-φέρει) τις έννοιες, πράξεις,ενέργειες αυτές που ειπαμε πιο πριν, δηλαδη...την (Ανά-γνωση), το
(Διά-βασμα) την (Κατα-νόηση) όπου θα (Δια-μόρφωνε) την (Συν-είδηση) με (εν-εργειες) ώστε ο άνθρωπος να κάει (Διά-γνωση)και (Διά-κριση) ώστε να φτάσει στην (Ανα-γέννηση) και την (Δια-φώτιση).

Αν ρωτήσετε μελετητές που ερευνούν την εποχή της αναγέννησης θα σας πουν οτι αυτά που έγραψα περι αναγέννησης έχουν τεράστια σχέση γιατί αναγέννηση σημαίνει κυριολεκτικά την επάνοδο των Ελληνικών κοσμοθεωριών και επιστημών στην ευρύτερη περιοχή όπου πριν επικρατούσε το σκοτάδι (Μεσαίωνας).

Έτσι βλέπουμε μεγάλες μορφές της τέχνης να δημιουργούν τεράστια έργα τέχνης σε ποιότητα και λόγιους συγγραφείς να γράφουν αριστουργήματα.
Έτσι δημιουργήθηκαν αυτά τα τεχνουργήματα που βλέπουμε και θαυμάζουμε σήμερα σε όλη την Ευρώπη από την (επ-ανάσταση) της (συν-είδησης) τον λεγόμενο (Δια-φωτισμό). 

Ο κόσμος ξαναρχίζει την την σωστή ροή που έχει χαράξει ο πνευματικός κόσμος.

Μετά απο την παραπάνω πνευματική επανάσταση βλέπουμε την επιστροφή των σκοτεινών δυνάμεων όπου είχαν (κατα-τροπωθεί ) από την 

επανάσταση της συνείδησης.

Έτσι αυτες οι σκοτεινές (μεσαιωνικές) δυνάμεις βλέπουμε να επιχειρούν από τότε να θέλουν να φέρουν ξανά το σκοτάδι(μεσαίωνα) στον κόσμο, δημιουργώντας πολέμους (θρησκευτικούς ) επαναστάσεις, συγκρούσεις και σπέρνοντας παντού δικούς τους (ανθρώπους) που βάφτιζαν το καλό κακό και το κακό καλό.....δημιουργώντας από τότε μέχρι σήμερα μια σύγχυση τέτοια στον κόσμο ώστε να μην ξέρει αν η γνώση που θα πάρει ακόμα και μέσω των βιβλίων αν θα τους κάνει καλό η κακό.

Αλλά οι κοσμοεξουσιαστές ξέχασαν τον παράγοντα (συν-είδηση) που υπάρχει σε όλους τους
ανθρώπους και όχι στα ανθρωποειδή.
Με αποτέλεσμα να συμβαίνει το εξής παράδοξο, στους μεν ανθρώπους να υπάρχει αυτόματος (δια-χωρισμός) της γνώσης από τα βιβλία, με αποτέλεσμα το ανθρώπινο πνεύμα να (αντι-λαμβάνεται) τις έννοιες καλό-κακό και να τις χρησιμοποιεί προς όφελος του ανθρώπου που (δια-βάζει), άσχετα αν αυτός δεν το (κατα-λαβαίνει).

Στους δε ανθρωποειδείς συμβαίνει το αντίθετο επειδή αυτοί (οι ανθρωποειδείς) είναι συνειδητά όντα χωρίς υποσυνείδητο όπως οι άνθρωποι.
Οι γνώσεις παλιές και νέες δεν μπορούν να αφομοιωθούν απ' αυτούς και ούτε τα κρυφά μηνύματα τους να (συγκεκριμενο-ποιηθούν) και ετσι μπερδεύονται...

Π.Χ ο Ιησούς Χριστός κάποτε είπε ότι θα γκρεμίσει τον ναό του Σολομώντα και θα τον ξαναχτίσει σε τρεις ημέρες.
Τα ανθρωποειδή φυσικά που βρισκόταν εκεί και κυρίως στην θέση του τοπικού ιερατείου τον χλεύασαν και τον θεώρησαν βλάσφημο για αυτά του τα λόγια γιατί τα όντα αυτά νόμισαν ότι ο Ιησούς θα γκρέμιζε τον ναό και θα τον ξαναέχτιζε όπως έχτιζαν η γκρεμιζαν τα
τότε οικοδομήματα.

Και βομβαρδίζουν και σκοτώνουν και δηλητηριάζουν τα τρόφιμα και τις υδάτινες πηγές μας και κάνουν παρεμβάσεις στο DNA και ξαναχαλάνε και ξανακαταστρέφουν και ξαναπροσπαθούν γιατί;
Γιατι δεν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο γιατί αν μπορούσαν να μας αφανίσουν μια και έξω όλους τους ανθρώπους θα το έκαναν, να είστε σίγουροι.

Δεν μπορούν γιατί η Ελλάς προστατεύεται όπως και όλη η ανθρωπότητα προστατεύεται γιατί όπως μας λένε κάποιοι (Έχουν γνώση οι φύλακες) .










Για αυτό μια συμβουλή, που μου την δώσανε
κάποτε...

ΔΙΑ-ΒΑΣΤΕ
ΔΙΑ-ΒΙΒΑΣΤΕ
ΔΙΑ-ΦΩΤΙΣΤΕ
ΔΙΑ-ΣΩΣΤΕ
ΔΙΑ-ΦΥΛΑΞΤΕ

Γίνετε (επι-τέλους) όλοι (ΕΝ-ΔΙΑ-ΦΕΡΟΝΤΕΣ).


Επίγονος Λαμπαδάκης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου